Sergi
KARATAY BELEDİYESİ HİZMET İ EİTİM SEMİNERLERİ DEVA
KARATAY BELEDİYESİ HİZMET İ EİTİM SEMİNERLERİ DEVAM EDİYOR “Verimliliği Artırmak, Takım Ruhunu Oluşturmak Kurumsal İletişimle Mümkün” Kuruluş ve hedef kitle arasındaki karılıklı iletişim anlayını geliştirmek amaçlı düzenlenen Karatay Belediyesi 2006 yılı Hizmet çi Eğitim seminerleri devam ediyor. Halkla ilişkilerin temel ve ilkeleri hakkında geniş bilgi alan Karatay Belediyesi personeli 2. etap seminer programında Kurumsal iletişimin verimliliği yönündeki konularla bilgilendirildi. Karatay Belediyesi Personel ve Eğitim Müdürlü tarafından organize edilen 2 hafta süresice devam edecek, Hizmet çi Eğitim Planı çerçevesinde kurumsal iletişim anlatıldı. Kurumsal iletişimle hizmet aındaki verimliliği arttırmak ve kurumsal iletişimle takım ruhunu oluşturmaktaki konular ele alındı. Personeli, değişen ve gelişen hizmet anlayı konusunda bilgilendirmek, bu süreçte etkili, verimli olabilmeleri yapılan seminerlerin önemine değinen Karatay Belediyesi Personel ve Eğitim müdürü Mehmet Büyükkapancı, seminerlerin içeriği hakkında bilgi verdi. Eğitim seminerlerinin 2 etap konuşmacısı, S.Ü.İletişim Fakültesi Araştırma Görevlisi Aşina Uludağ, Amaç Belediye ile çalşanları arasında bütünleşmenin sağlanması, çalşanların öncelikle kurum kültürünü oluşturarak kendi içinde iletişim sağlaması ve bu iletişim sonucunda "kurumdaşlık" diyebileceğimiz hem aidiyetin sağlanması hem de ortak bir anlay geliştirilmesini hedeflemektedir, dedi. Uludağ, Verimliliği arttırmak, kaliteye özen göstermek, kurumdaki ilişliklerin beraberinde getirdiği takım ruhu ile başarıyı yakalamak gibi kurumsal iletişim konuları hakkında personeli bilgilendirdi.
Habere Ait Görsel İçerikler