Sergi
KARATAY BELEDİYESİ HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERLERİ B
KARATAY BELEDİYESİ HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERLERİ BAŞLADI Karatay Belediyesi 2007 yılı 2 inci 6 aylık hizmet içi eğitim seminerlerine başladı. Karatay Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından Hizmet İçi Eğitim Planı çerçevesinde hazırlanan seminerler 2 hafta sürecek. Hizmet içi eğitim programında halkla ilişkilerin temelleri ve ilkeleri, kurumsal iletişim, insan ilişkileri ve etkili iletişim kurma sanatı, iletişim ve beden dili ile şehir planlamasından oluşan konular ele alınacak. İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen ve belediye bünyesinde çalışan tüm personele yönelik düzenlenen hizmet içi eğitim seminerlerinde, ağırlıklı olarak halkla ilişkilerin temel ve ilkeleri üzerinde durulacak. Hizmet içi eğitim seminerinde açılış konuşması yapan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli " Hizmet kalitemizi artırmak amacıyla böyle bir hizmet içi eğitime ihtiyaç duyduk. Değişen ve gelişen hizmet anlayışı konusunda bilgi kazanmak ve bu süreçte etkili ve verimli olabilmek için gerekli bilgi, beceri ve davranışları kazanmak için eğitim seminerlerine ihtiyaç vardır. Belediyemizde personele gerekli yeterlilikleri kazandırmak için yapılan hizmet içi eğitimin önemi her geçen gün biraz daha artmaktadır. Başarılı ve daha bilinçli bir personelle gerçekleştirilmesi mümkün olan hizmetlerde tecrübe, eğitim ve inanç gereklidir. Bu eğitim ve inancı verebilmek için yapılan seminerler uygulamalarımızdan birisidir” dedi. Eğitim seminerleri çerçevesinde S.Ü. İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Göksel ŞİMŞEK ve S.Ü. Fen Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölüm Başkanı Prof. Dr. Abdullah TOPÇUOĞLU belediye personeline eğitim verecek. Yrd. Doç. Dr. Göksel ŞİMŞEK genel iletişim teknikleri, Prof. Dr. Abdullah TOPÇUOĞLU ise insan ilişkileri ve etkili iletişim kurma sanatı hakkında bilgi verecek. Eğitim seminerinin ilk konuşmacısı, S.Ü. İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Göksel Şimşek, Halkla İlişkilerin Temelleri ve İlkeleri etkili verimli bir halkla ilişkiler kurulabilmesi için uygulama örnekleri verdi. Günümüzde bir kurumda, Verimliliği artırmak, Toplam kalite, Kamuoyunu bilgilendirme ve Hedef kitlesi çekebilme gibi 4 temel faktörün olduğunu ifade eden Şimşek, iletişimin temel amacının anlayarak kavramak olduğunu söyledi. Kuruluş ve hedef kitlesi arasında karşılıklı iletişim anlayışı, oluşturmaya ve sürdürmeye yardımcı olacak konulara değinen Yrd. Doç. Dr. Göksel Şimşek, Bu dersin anlatılması sırasında Karatay Belediyesinin şimdiye kadar yürüttüğü faaliyetler ve hedef kitle olan Karatay sakinlerinin sosyo ekonomik durumu ve beklentileri de göz önüne alınacağını ve bunun nasıl sağlanacağı hakkında geniş bilgi verdi.
Habere Ait Görsel İçerikler